سريال زمين انسان‌ها هفتگي پخش مي‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سريال زمين انسان‌ها هفتگي پخش مي‌شود
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 14
نویسنده : مولوی
با اتمام تصويربرداري ، صداگذاري ، تدوين وساخت موسيقي مجموعه تلويزيوني "زمين انسانها" به کارگرداني ابوالحسن داوودي وتهيه كنندگي بيتا منصوري ، پخش اين مجموعه از اوايل بهمن ماه به صورت هفتگي در شبكه تهران آغاز مي شود.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از سايت شبكه تهران، اين مجموعه تلويزيوني در 26 قسمت 45 دقيقه‌اي در  گروه فيلم و سريال شبکه تهران تهيه شده است.

تصويربرداري مجموعه تلويزيوني "زمين انسان‌ها" بر مبناي فيلمنامه‌اي از حميد سليمي از اول اسفندماه سال 88 شروع شده و قرار است از ابتداي بهمن ماه سال 89 در نوبت پخش قرار گيرد .

بخشهايي از اين سريال با حضور برخي بازيگران آلماني در کشور آلمان تصوير برداري شده است. 

 داستان سريال در يك بيمارستان مي‌گذرد. در اين بيمارستان چند پزشك در حال گذراندن دوره هستند تا تخصص خود را در رشته مغز و اعصاب بگيرند،بيماران زيادي به اين بيمارستان مراجعه مي‌كنند و با خود قصه‌هاي متفاوتي مي‌آورند ، داستان زندگي و گرفتاري‌هاي اين بيماران در كنار زندگي پزشكان جوان داستان "زمين انسانها را به وجود مي آورد.

در مجموعه "زمين انسانها" علي نصيريان نقشي متفاوت بازي مي‌کند و ديگر بازيگران آن سروش صحت، عسل بديعي، مائده طهماسبي، بهمن زرين‌پور، افسانه ناصري، داريوش اسد زاده رضا آحادي، اميرمحمد زند و ... هستند



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: